ZekiyeHasan Sa hanımlar ben yurt dışında yaşıyorum Ağustos ayında Doğum yaptım ve burada çok farklı bi şey uyguluyorlar normal Doğumdan sonra size hasta bezi ve zeytinyağı dökülmüş difrizde soğutulmuş ped kullandırtıyorlar😬yağlı ped hem dikişlerinizi yumuşatıyormuş hemde kanamayı dengeliyormuş gerçekten ben çok faydasını gördüm 2 gün sonra bağdaş kurup oturtabildim elhamdulillah dikişler kuruyunca yürümeyi ve oturmayı zorluyor sizinlede paylaşmak istedim ❤️
CimKefA Bana da bugün yeni Doğum yapan bir arkadaşım söyledi bunu ama Doğum öncesinde yapılan birşey diyeanlamştım
ZekiyeHasan Ben eve geçtiğimde pede yaklaşık 3 çorba kaşığı zeytinyağı boylu boyunca sürdüm buzluğa attım her ped değişiminde buzluktan çıkarıp kullanıyordum zaten soğuk olması ayrı bi rahatlatıyor dikişleri yatıştırıyor gerçekten inanılmaz iyi geliyor