nur_344 benim doktorum da 2 doz şeklinde en az biri boğmacalı olacak sıralama fark etmez dedi. İlk dozu 20-24 arası olmamı önerdi. Ben de 19+4’deyim. Sağlık ocağı ile iletişime geçtim bizim sistemimize bazen düşmüyor dediler hemşire bir iletişim numarası iletti, buradan bana whatsapptan yazın gelmeden önce aşınızı hazırlayalım dediler. Sağlık ocağı aramadı yazan arkadaşlar için iletiyorum her sağlık ocağı iletişime geçmiyor maalesef, sizin takip etmeniz gerekiyor.