Hanımlar 35. Haftamdan yazıyorum bu zamana kadar şehir hastanesine gitmedim oyalıyorlar insanı ilgilenmiyorlar kontrollerde ilk iki gebeliğimde tecrübe ettim bi iki kez kontrole gitmeme rağmen iyi ilgilenmiyorlardı bende kontrol hep özelde yaptım şuan 3. Gebeliğim yine öyle yapıyorum ama ilki şehir hastanesi 2. Si hastaneye yetişemedim şehir hastanesine gitmem gerekti şuan 3. Doğumu şehirde değil doktorum Dilek Doğanbaşta istiyorum hem erkek denk gelmesi hem muamele yüzünden 2. Doğumumda hastanede doğum yapmamama rağmen erkek gelip 45 dk dikiş yapıp sonra başka bir 2 erkek muayene etmişti iki kere dikişi rahatsız olmuştum en büyük sebebim bu sizce doğru mu düşünüyorum doktorum 2 gebeliğimdedede 3. Ye kadar kontrollerim hep onda olduğundan çok sık gitmememe rağmen iyi ilgili alanında uzman ve çocuklarımla hastanede kalabilirim eşimle diye düşündüm çünkü çocuklarım kimsenin yanında durmaz aklımda kalır bu konuda fikir almak istedim bu post bu yüzden vede doktorumun özel kliniği var medikana vede jimer anlaşmalı hangisi iyi sizce