ilknur3131 Günaydın hayırlı sabahlar. Cuma günü gebelik testi yaptım adetimden 7 gün önce beta 21 çıktı pazar günü yani dün tekrar yaptım 85.99 çıktı. Bel ağrım var çok ayakta kalınca özellikle normal mi? İlk gebeliğim biraz korkuyorum