sara29 _Medine 31 haftalıkken perinatoloji doktorum çektirdi, kendi doktoruma gittiğimde 32 haftalıktım o da çektirdi. Bundan sonra her gittiğimde çektireceğim. 34haftalığım
kubraaaatt aslig herhangi bir sorununuz var mı yoksa doktor direkt nstye mi gönderdi bu arada özel hastane mi devlet mi
Sevimlimom _Medine 31 haftalıkken. Gittim bur ay sonra gel dedi insallah gittiğimde 35 haftalık olmuş olur ozmn nst ye girersin dedi