Meral_63 Nasılsınız bacikolar Neler yapıyorsunuz? Sizinle havadan sudan konuşmayı özledim. Hepinizi çok merak ediyorum. Bugün için bir planınız var mı?Ne yapacaksınız 😄
asliyorgun Meral_63 merhaba günaydın canım dün kaset testim pozitif çıktı birazdan oğlanı kreşe bırakıp sağlık ocağına kan vermeye gidecem çok heyecanlıyım 🤦🏼♀️
Havin49_ Meral_63 valal bebekler uyandı onlara bakıyordum bebeğimin ilacını verdim yatırdım diğer bebek kalktı bende uykum kaçtı diye burda geziyorum bebeğimi bi kaç gündür keyifsiz ben burnunu temizledikçe daha çok tıkanıyor kusması fln var bi hastaneye götürmeyi düşünüyorum
valeriaa_ Meral_63 günaydın ,oğluşlarım okula gitti,kızım internet izliyo uykusu kaçmış ,ben de uzandım uykum geliyo her an dalabilirim 😂
cylnboran04 Meral_63 39+1 haftalık olduk kalkıp mutfağı toparlamam lazım 13:30 randevum var bakalım bızım küçük bey nedem gelmıyor🤣
Meral_63 asliyorgun hayırlı olsun gülüm barı senin çocuk büyük ben cumartesi günü erken gebelik testi yaptım silik çıktı 😐🥲 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Meral_63 Havin49_ benim kızın da burnu tıkanıyor temizliyorum gece sabah oluyu yine tıkalı bwn ayrı soğuk almışım
leefamily Haftamdayım, şeker yükleme testi için hastanedeyim, o iğrenç içeceği içtim kan verme saatimi bekliyorum 😒
aliimraan Meral_63 Günaydın bacım,iyiz çok şükür, bugün için planım var 😂,kızımı akşam görümceme yolladım bende bebeğimle çarşıya çıkıcam işerim var ordan da görümceme geçeceğim orda biraz gezeriz sonra gözleme yapcaz akşam için öyle
Meral_63 aliimraan vala güzel hava güzel olsa bende bugün ciakridm annemlerw ama maalesef hava yağmurlu soğuk hastayım bidew niyetim hiç yok
deletedmom43191 Meral_63 uykusuz yorgun 😔😔 bugun dogum param yatacağı için cocuklari babaya bırakıp dışarı çıkıcam biraz gezerim tozarim gelirim 😅😅 sen nasilsin napıyosun senin planlar ne
Meral_63 deletedmom43191 vala evde oturup kızıma bakacam hava yağmurlu bidw soğuk eczaneye gidip test alırım belki oda inşallah gidebilsem
QueenBahar_ Meral_63 Biz bugün kızlarım ile awm turu yapicaz ordan eşim gelecek akşam yemeği orda yiyecez planımız bu😍 bakalım 3 çocuklu nasıl olucak awm oyun parkına götürecem Sen napıyorsun bebiş nasıl
Meral_63 QueenBahar_ vala ne yapım benim kızla uğraşıyorum öyle bi ağlayıp duruyor bi Gazi var inşallah bu zamanları atlatcazda ama ne zaman orası karışık 🥲
meriyy12 Meral_63 23. Haftaya girdik detaylı ultrasona randevu aldık cok pahalı devlet de yapmıyo kararsızız bu konuda
Meral_63 meriyy12 bacım ben hiç birini yapamadım vala yanlış bişey olsa bile insan üzülüyor morali bozuluyor hamileliği zehir oluyor ne gelirse RABBİMden geliyor zaten başımız gözümüz üstüne