3 ay önce bebeğimin gelişimi durduğu için kürtaj olmuştum kalp atışını bile duyamamıştım. Şimdi 6 haftalık hamileyim. Gün içersiinde çok fazla kafama takıyorum, dua ediyorum ya yine kalp atışı duyamazsam ya yine aynı şeyler başıma gelirse diye, şimdi bu yazını bile ağlayarak yazıyorum. Çok düşünmekten artık rüyalarıma bile giriyo. 2 gecedir rüyamda bişey olduğunu görüyorum. Birinde sanki merdivenlerden yuvarlanıyorum ve sancı falan giriyo. Bu gün akşamda rüyamda kan geldiğini görüyorum doktoruma yazıyorum normal hiç bişeyin yok diyo. Ama ben hala o rüyanın etkisindeyim. Bilmiyorum çok endişeliyim.😔