hilal6565 ya bebeğim karışırsa ya sevemezsem ya korkarsam ya bağ kuramazsam diye düşünceler geliyor ister istemez kaygılanıyorum üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum kimseye de anlatamıyorum
damlasv hilal6565 doğmadan önce bağ kurmayı denerseniz kaygılarınız bitmiş olur sizin kaygılarınız hep doğum sonrası için
hilal6565 damlasv o şimdi azda olsa oluştu seviyorum konuşuyorum karınımı okşuyorum bi an hareket etmese hemen hareket etsin diye dokunuyorum ama bu düşünce de geliyor yani