serena35 Momybus doktor normal ya da sezaryen fark etmez yapabilirsin dedi kardiyoloji ama yine de çık rahatsız edici tedirgin oluyorum zararsız ritim bozukluğum var sizin nasıl
nilaytygr serena35 benimde ritim bozukluğum var kardiyoloji doktoru normal doğum yapamazsın dedi sezeryan yaptım kesinlikle kabul etmedi
Momybus serena35 ben ablasyon ameliuatı oldum fazladan damar vardı kalbimde çarpıntı yapıyordu ama normal doğuma şuan engel değil demişti doktor 2 ay önce gittim kontrole
Momybus mrvavc1 yok canım hamileyken öyle bir operasyon geçiremezsin zaten 1,5 yıl önce oldum hamilekalmadan
Momybus Sssssyyyy kullanmam gerekiyor ama kullamıyorum çünkü çok fazla kullandığım ila var birde onu eklemek istemedim
serena35 Sssssyyyy ben kullanmıyordum ek atımlar bazen azalıp bazen artıyordu 2-3 kere holter taktırdım 7000 cıktıgıda oldu ana hamileyken 500 çıktı şaşırmıştım artması gerekirken daha az çıkmasına. doğum yapalı 1 hafta oldu yine arttı sürekli değişiyor
Momybus Sssssyyyy 10 taneilaç içiyorum günde vitamin mide koruyucu antibiyotikte ilave tiroit içinde var
Momybus serena35 doktor takip et çok artarsa müdahale ederiz demişti ama inan daha büyük problemlerim var o gözüme bile gelmiyo artık
Sssssyyyy mrvavc1 Belok zok. Bir tane ama yetmiyor. 11 haftalık Fln hamileyim en başından beri içtiğim için tedirginim