Mi1007 insallah canim gelebilirsin benm yasadigim ulkede asiri tepki vermiyolar bir cinsiyetini ogrendim ayda bir anca cagiriyorlar hatta ben arada gitmedigim oldu bana dedi erken dogum riskleri oldugu icin kotrolleri sklastircaz iki haftada hatta uc haftada bi sefere cektiler ve normal dogum oneriyorlar turkiyede tek gebeliklere bile riskli diyolar kuzenimin bebeginede down sendromlu olabilir demisler turkiyede sonr arastrma hastanesine yonlendirmisler gayette saglikliymis bebek ...bunda bile yanilabiliyorlarkaldiki tek gebelik yasiyorlar o yuzden diyorum strese sokma bu arada benm ikizde degil üçüz bekliyorum ve gelebildim bu haftaya kadar kotu yazilar okuma insallah kucagina alacagin gunlerde gelck bunu dusun sadece