ysmnvrl Kızlar ikiz kız bebeği bekliyorum nisan sonu mayıs başı gibi doğacak dışarıya çıkarken doktor vs giydirmedik neler aldınız üşümesin diye ben bir türlü karar veremiyorum alışveriş konusunda yardımcı olur musunuz
azra01 ysmnvrl benimde nisan sonu mayıs basi gibi daha birsey almadım carsamba gunu alicam bende burda bekleyim
monii ysmnvrl oğlum geçen yıl 18 nisanda doğdu. Ekstra birşey almadım. Pusete koyup üzerine battaniye örtüyordum. Zaten 40 ı çıkana kadar hastane dışında dışarıya çıkarmadım. Ondan sonra da hava ısındı normal kiyafetleriyle çıkarttım. Dedigim gibi yine de battaniye alıyordum üzerine
beyzzsenturkkk ysmnvrl mayıs sonu benim patikli patiksiz mevsimlik ince tulumlar aldım fermuarlı ve çıtçıtlı. çoğunluk tulum ve zıbından oluşuyor tek kat yeterli
Sultan_nur Benim doğumum da mayıs 20 gibi 40 ı çıkana kadar gece giydirmek için 5-6 tane uzun kollu zıbın aldım 10 -15 kadar da kısa kollu ve atlet şeklinde zıbın aldım çok kalın şeyler almamaya çalıştım çünkü Antalya da yaşıyorum