esilaabla Devlette doğum yapacağım ama ilki sezaryen oldu şimdi üzerinden 3 yıl geçti devlet ssvd yapar mı daha önce deneyimleyen oldu mu
gvnrzz esilaabla sadece istanbulda zeynep kamil hastanesinde yapılıyor diger iller hakkında bilgim yok ama bulmak zor
dilanncann esilaabla benim doktorum da devlette destekledigini söyledi ama dogum nöbetime denk gelirse ben dogurturum dedi şansa kaldık bizde 🤷🏻♀️
zeynebensar esilaabla ben bi gebelik grubunda olan birisini okudum geçen yazmısgı sancısını evde cekıp sondakkakı hastene ye gitmiş zaten doğum başlamış oda söylememiş sezeryan olduğunu ve yapmıs o şekilde ve çokta güzel bi doğım yapmıs
gvnrzz esilaabla ben de istiyorum nasipse. Tabi zaman daralırsa ne hissederim bilmiyorım. Ama sezeryan da bana konforlu gelmedi acıkcası.
esilaabla gvnrzz sezaryen sonrası benim toparlanmam 10 günü buldu zorlu geçti benim için o yüzden ikincisinden korkuyorum
gvnrzz esilaabla evet bir de şimdi oglum var 3 yasında. Sezeryanın daha cok zorlayacagını düşünüyorum. Annem destek olur ama. İlgilenebilmek istiyorum rahatca onunla da. Rabbim gönlümüzdekini kolaylıkla nasip etsin
esilaabla 2babymomy teşekkür ederim ama nasipse Giresun devlette doğum yapacağım desteklemiyorlarsa mecbur sezaryen olacağım
duygubirinci esilaabla hangi dr a gidiyosunuz bende devlette doğum yapmayı düşünüyorum mayısts doğumum inş oğuzhan hoca dr um
fgormez dilanncann aaaa aynı bende öyle😅gerçekten şansa kaldık benimde Dr um destekliyor nöbetine denk gelirsem normali deniycez😊 bugün 38+0 olduk randevum var sezaryen için yine de gün alıcam başka Dr istemiyorum Dr çok iyi
dilanncann fgormez öyle valla 🙂 acaba nöbeti ne zman öğrensen o güne yakın doğum sancilarini başlatmak icin birseyler yapsan olmaz mı ? Sağlıkla kucağınıza alın inşAllah sizin az kalmış bnm 12 haftalık 😊
fgormez dilanncann 39+0 a gün verdi sancı kanama su gelirse acil gel evde bekleme diye tembihledi 😅izni yarınmış ama nöbetini sormadım bakalım nasipte ne olacak😊