busraademirrr Gebelik şekeri olan var mı ben 36+4 de öğrendim Çarşamba gününe kadar ölçüm yapacağım yüksek çıkarsa yatış dediler de sezeryana mı alacaklar 😞
Prensesmom_ busraademirrr gebelik şekeri erken doğumu tetikler bebeği riske atmamak için yatış demislerdir. Sağlıkla gelsin
_Umayinannesi busraademirrr şeker bendede çıktı. şuan 26+6 haftalık olduk. diyetisyene yönlendirdi. bu kez çok aç kalıyorum 2 günde 1 kg verdim. aç kaldıkça açlık şekeri yüksek çıkması normal. bugün ebeyle görüşeceğim bu durumu.