cicekbahcesi_ bu bence genetik bişey sonradan sanmıyorum olacağını. düzenli beslenme vs kalitesini arttırabilir belki ama yağlandırır mı bilmiyorum ben yemek düzenim yoktu fakat çok yağlıydı sütüm ve yemek yemediğimde kaybolmuyordu azalmıyordu neden yağlıydı onu da bilmiyorum hatta o yağı kızım sivilce seklinde atıyordu yüzü sivilceliydi hep doktor sütün yağından demişti. süt kalitesiyle yağ aynı şey mi hiç bir fikrim yok