morlavanta35 kizlar sancim var ama cogalmiyor ilk dogumum tam 40+0 oldu bunda biraz erken oluyor diye düsünüyordum ama sancilarim ne yapsam cogalmiyor 🥲
prenses99 38+2 sancı var ama az ayağa kalkınca belli ediyor birde bebek toparlanınca kasılıyorum geçiyor beklemedeyim bende yarın bakalım ne olacak hayırlısı herkes için sağsağlim dünyaya gelsinler inşallah
Simayo 39+2. Hiç bişey hissetmiyorum henüz. Öyle yalancı sancı falan da 1 kere yaşadım şimdiye kadar yani. Bugün muayenem var. Bakalım durumlar nasıl 😅