aylinerr o ne saçma şeymiş ya yazık günah fazla para almak için bunu mu bulmuşlar, normal doğuran biri de anı bir komplikasyon sonucu son dk sezeryana alınabilir, onda hazır etmiyolar mıymış bana dolandırıcılık gibi geldi 🙄 inşallah gittiğim hastane de öyle değildir ssvd düşünüyorum ben de 🙄🥲