Seda_nur4760 Bebek hareketleri azaldi diye acile geldim açıklık yok suyu az sancı çıkıyor acil sezeryan için başka hastaneye gideceğim nolur nolur dua edin bana de bebegıme de sağ Salim çıkalım 🌸
elatoriaa Seda_nur4760 rabbim bir nefeste kurtarsın panik stres yapma herşey çok güzel olacak bebeğine kavuşacaksın çpk şükür
begumkaya2 Seda_nur4760 Sağlıkla kavuşun inşallah bebişinizee, çok çokkk güzel geçsin doğumunuz, habersiz bırakmayın burayı☺️💓
Seda_nur4760 Hepimizden Allah razı olsun kızlar ben doğum yaptım 🥹 bebeğimi bekliyorum daha gelmedi odaya