Sevgili anne adayları ben 14 ve 22 haftalık gebeliğimde iki kez yerlere yatacak şekilde göbek bölgemde kıl çekilmesi gibi ağır bi sancı çektim acaba sizde de oldumu iç rahim genişkemesimi yere yattım ve kaldım eşimde korktu acıya dayanıklı birisiyim ama canım çok yandı