ahnesesiyeterr doktor hiç görmedim ebe doğurttu taburcu olurkende asistan geldi muayene etti doğumhane tek kişilik odalar refakatçin yanında kalıyor doğum başlayana kadar doğumdan sonra ağrı kesici taktılar sonra takmadılar ağrımda olmamıştı zaten sonrasında. Geceye doğru normal bölüme geçtim oda iki kişilikti ama yanımda kimse kalmadı tektim