yesimkaya benim ucu pembeydi resmen ilk hamileliğimde uçuk bi kahveye döndü doğumdan sonra düzelir zamanla dediler düzelmedi rengi bi tık açıldı o da tam gögüs ucunun. Ama öyle tamamen eskisi gibi olmadı. Şuan 2. Gebeliğim gögüs ucum tatlı tatlı kaşınıyor ve renginin artık tam olarak kahveye döndüğünü farkediyorum. Nerde pembe nerde kahve 😏 ama tabi hala koyu değil. Doğumdan sonra düzeleceğinide sanmıyorum 😞