bozkurt38 Kızlar doğumdan sonra dağıtacak hediyelik yaptıracağım sprey kolonya şişeleri ve çikolata düşünüyorum sizler neler yaptırdınız hangi sayfalardan banada yardımcı olur musunuz öneride bulunun lütfen 🥰☺️
aysegulk07 bozkurt38 Trendyoldan aldım isimli metal kutuda çikolata güzel geldi, yine aynı şekilde çok uyguna sprey kolonya kutuları kolonya etiket vs aldım evde sıkılıyordum kendim yaptım çok güzel oldu düşünürseniz foto atayım aldığım sayfaların
busrasya2334 bozkurt38 Hediyelik 15 tane atlı karınca mum yaptıracağım ilk kızmda da yaptırmıştım aynı yerden instagram adı ferdacraftmumları Çikolata ise kakaoağacı sayfasından yaptıracağım Kapı süsü yaptırmayacağım onun yerine kendim birşeyler yapacağım
melyyssa bozkurt38 çikolatayı trendyolda kakao ağacı sayfasından metal kutuda yaptırdım 500 filandı indirimde. Hediyelik içinde eminönünden malzemesini alıp kolonya yaptım. 50 tane kolonya 800 e mal oldu.
sudeates0658 aysegulk07 yaa bende kızıma kolonya yapmak istiyorum ama sizce cam şişe mi kullanmak daha mantıklı plastik mi
bozkurt38 busrasya2334 kapı süsünü bende düşünmüyorum gerçekten kullanışsız oğlumda yaptırdım pek kullanmadim
srysmy Trendyoldan metal kutu çikolata ve boş kolonya şişelerini aldım yaninda kurdele ve isimli etiketleriyle birlikteydi sadece doldurup yapıştırmasını yaptık çok da güzel oldu
nuriyegcl Cam şişede kolonya, çikolata ve şişe acacağı magnet yaptırdım çikolatayı kakaoağacı sayfasına yaptırdım taze ve lezzetliydi tavsiye ederim 🥰
srysmy prenses99 magnette başka bı satıcıdan yaptirmiştim bakayım onu da bulursam atayim hemen o daha uygundu
srysmy Çikolata satıcısı toptan çikolata Şişeler pekşişecollection Kolonya horon ticaret Eyüp Sabri Tuncer 2 litre lik
badhomian sorey kolonya şişesi yaptırdım isimli içine kolonya koydum sadece bacım sandal hediyelik trendyol
bozkurt38 Kızlar benimde bu tarz şeyler hoşuma gitti sanki bir kaç kişide görmüştüm burada varmı böyle kendi yapan