Zeynep2196 Beta hcg 252 çıktı. 4 haftalık gebelik var dedi doktor. Keseyi görmeye ne zaman gitmek gerek, 5.hafta dolmadan görülmez mi ne önerirsiniz
-incivera Zeynep2196 normal şartlarda 5 te kese görünebiliyor 6 da kap atışı geç döllenme varsa 1 hafta gecikebilir 7 de kalp atışı olabilir
monii Zeynep2196 ben yeni gittim. 5 + 5 di. Kese var ama bebeği göremedik. Bebeği goremeyince endişelendim baya. Sabredebiliyorsan 6-7 yi bekle bence. Yok bekleyemem dersen 5. Haftada git
happyela Zeynep2196 Çok erken bence bende 3.5 haftalıkken öğrendim şuan 6+2 yim hala bekliyorum. 7.hafta da gideceğim alttan bakmasınlar diye sırf.
merve588 Zeynep2196 ben ilk hamile olduğumu öğrendimde 6 haftalikdi gittigimde kalp atisinida dinlemisdim
icebuble 4 gün önce gittiğimde ultrason da görünmedi vajinal olarak baktı göründü ve 4 hafta 5 günlük çıktı