ezgi_zeynep merhaba ilk gebeliğimde benim de vajinal varisim vardı evet çok çok ağrıyor yapıyor ve benim erken haftalarda başlamıştı doğurana kadar çekmiştim sonra kayboldu çok şükür. Şimdi ikinciye hamileyim doğumdan çok vajinal varisten korkuyorum 😂 ben şöyle bir yöntem ile ilerledim, medikalden bildiğiniz basur yastığı alıp onu her yere taşıyorsunuz 😂 beni tek rahat ettiren yöntem oydu yastığı doğuma bile götürdüm ve iyi ki götürmüşüm alttan biraz dikişim olduğu için dik oturmada ve bebeğimi emzirirken benim kurtarıcım olmuştu. Çok ayakta kalmamak gerekiyor bildiğin zonkluyor ve de sakın ağda veya jilet kullanma dedi bana doktorum, patlatırsan kanı durduramayız demişti