23 haftalık hamileyim doktor şeker yüklemesi için çağırdı o kadar çok bilgi kirliliği var ki ne yapacağımı şaşırdım. İlk çocuğumda doktor gerekli görmedi yaptırmadım,bu hamileliğimde farklı bi doktora gidiyorum yapalım dedi. Yaptırmak istemezsem nasıl takip edebilirim şekerimi.?