Merve123a bende pazartesi gün alacam net olarak ama hemen hemen belli bir tarih söyledi. 2. Sezeryanım usg sonrası nstde sancın çıkarsa alttan bakılır açıklığın var mı diye.... Doğumun öne çekilir malum 😊 sen tedbirli git ben nolur nolmaz diye tedbirli davranıyorum... nisan 8 sanırım doğum 😍