Bugün itibari ile 40. Haftamıza girmiş bulunduk . Hiç gelen giden yok. Geçen hafta doktor kontrolünde ne açılmam vardı ne de sancım. Yarın tekrar kontrolüm var umarım açılmam ve sancım vardır çünkü ssvd düşünüyoruz. Doktorumuz suni sancı yasak dedi. Eğer yoksa da daha fazla bekleyemicez galiba sezaryen olacak . Ne kadara kadar beklenir bilmiyorum. Açılma olsun diye de aklınızdan geçen her şeyi yaptım bakalım yarın ola hayrola. Açıklık için önerebileceğiniz fikirler var mı kızlar ? ❤️