Kbra89 Arkadaşlar bugün ev işi yaparken sandalyenin sivri kısmına yanlışlıkla çarptım karın bölgeme geldi çok şiddetli değildi ama hafif de vurmadım bi ağrı var karnımda zarar vermiş olabilir miyim içime şüphe düştü huzursuz oldum
Tazegelin12 Kbra89 Ben karnıma tencere kapagini düsürdüm hemde agir cam olanlarindan cok sükur bisey olmadi 9 kat altta bebisler ama yinede icin rahat etsin diye doktora gorun
Kbra89 anapanda12 henüz küçük olduğu için hareketlerini hissetmiyorum inşallah bir şey olmamamıştır ☹️
Kahramanlar Kese içi su ile dolu olduğu için onu korur eğer leke yada kasıkda ağrı varsa Dr görün geçmiş olsun