Bebekkuzu 33+4 deyim carsamba günü nst icin gidicem 34 haftalik olacaz doktor ne dicek onu merak ediyorum sezeryan olduğu icin 38 haftada olur diye düşünüyorum ona gore annemi çağıracam yapacaz perde yıkayıp cam silecez onun dışında dolap içlerini falan silip tekrar yerlestiriim halıları yıkamaya gönderecem dogum yaparsam bir süre yapamam çünkü