Merhabalar, 14 haftalık hamileyim. 14+1 ken sabah kanama ile uyandım hastanede doktor progestan yazdı onu kullanmaya başladım. İlk hamileliğim olduğu için cok bir bilgim yok. Gebeliğimde hiç böyle bişey yaşamamıştım. Doktor bebeğin sağlıklı olduğunu kalp atışının olduğu söyledi. Ben yinede bu haftada böyle bişey yaşadığım için endişe ediyorum. Böyle bi durum yaşayan var mı?