prensess2666 kesinlikle kabin boy alın. Ben bagi neo almıştım 3 senedir kullanıyorz hiç bi problem olmadı. Tek hareketle katlanıyor. Uçağa geldiğimizde poşete koyup veriyoruz uçaktan inince hemen kapıda alıyoruz. Çok sağlam sürüşü çok rahat. 3 sendir nerdeyse her gün dışardayız. Tatillerde gitmediği yer kalmadı gerçekten çok güzel 😅