Ya kızlar allah aşkınıza 15+5 haftalığım başında ben bulantı falan yaşamadım çok hafifti 14. Haftadan sonra bulantı yaşıyorum bu neyin nesi anlamadım gebelikle mi alakalı başka bir şey mi allah aşkınıza yaşayan varsa bana bi yazın çıldırcam artık kötü bir boğaz enfeksiyonu geçirdim öncesinde buşantım oluyordu yine ama bu hastalıktan sonra daha beter oldum herşey karıştı genelikle mi hastalıklamı alakalı hiçbirşey anlamadım ama hayat kalitem sıfır inanınki boğazım düzeldi öksürük var geniz akıntısı gün işinde çok zorluk çekiyorum yesem bulanıyor yemesem bulanıyor bi şişkinlik yapıyor midemde yediğim sanki tuhaf bir durumun içindeyim uzun oldu biraz hakkınızı helal edin🙏