Kızlar 2 günden beri özellikle sol kasık bölgeme bıçak saplanır gibi ağrı girip çıkıyor kısa süreli hemen girip çıkıyor ama tekrarlıyor dün acile gittim gece belim de ağrıyordu bir sıkıntı görmedi enfeksiyon yok bu arada bugün bel ağrım yok tekrardan aynı yerde başlayan ağrı girdi özellikle geceleri oluyor gündüzleri bir sıkıntı yok