5+2 deyiz dün kontrole gittik kese göründü çok şükür ancak kist var dedi sanırım bu sarı cisim denen kist ama doktor zararlı olmadığını hatta progresteron üretimini desteklediğini daha sonra bu görevin plesenta tarafından devralacağını söyledi ama benimki normale göre biraz büyükmüş bu nedenle patlama riskine karşı cinsel ilişki vs yasakladı ani zorlamalardan falan başına gelen var mı patlayan ya da sonradan küçülme vs