zarifecelikk Yarın şehir hastanesinde randevum var. Cinsiyet görünür mü merak ediyorum. Devletteki doktorlar yasal kürtaj süresi geçene kadar cinsiyeti bilerek söylemiyorlar falan dediler doğru mu bilmiyorum
hasret_sakar33 zarifecelikk devlette cinsiyeti hemen söylemiyorlar canım doktordan doktora da değişebilir tabi ben 13. Haftada gittim geçen hafta yani hiç göremedim tahminim bile yok dedi 🤦♀️ aynı gün özele gittim orda söylediler
gkc990_ @zarifecelikk devleti bilmiyorum ama ben 12 haftalıkken öğrendim özel takipliğim cinsiyetimizde değişmedi
zarifecelikk hasret_sakar33 öyleyse söylenenler doğru teşekkür ederim. sizin cinsiyet neydi peki? Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Eboz zarifecelikk evet 15 de devlete gittim geri oyoe ogrendim devlet takıpliydim ikili tarama için ozeli seçtim di
gkc990_ @zarifecelikk kız gördüm demişti diğer kontrolde netleşti evet kız bebeğiniz oluyor dedi amin canım inşallah hepimiz saglıklıca kavuşuruz bebeklerimize Allahın izniyle