Anladım hanımlar, bana da yüklense iyi olur o şekilde ben çünkü şu an böyle anne anne hissetmiyorum böyle bir kere düşük tehlikem gibi olmuştu ben bağlanmıyım demiştim sonuçta hani düşebilir demiştim bu şekilde😔 yani korkuyorum nasıl olacak diye başıma ne geleceğini bilmemek beni endişelendiriyor. O kadar düz bir insanım ki hiçbir sürpriz yapmadım çünkü sürprizlerden hiç hoşlanmam başıma ne geleceğini bilmezsem panik olurum şimdi de bir bebek sahibi olma fikri beni korkuyor aileler büyükler bilmem ne eşim ve ben ilişkimiz her açıdan😔 bir de be çalışan bir kadınım şimdi bebeğimiz olunca çalışamayacağım😔