Bsraa1 Ben ikili yaptırmadım. Tek yaptırdığım detaylı ultrason. İkili testte yanlış sonuçlar çıkabiliyor oldu ki bu bana rast geldi bende kendime rezil edecektim çocuğum da üzülecekti. Sonuç gerçeği yansıtsa bile ben çocuğumu her türlü doğuracağım için yaptırmadım. Ama detaylı ultrasonda bir problem görülürse doğduğu zaman da hemen tedaviye başlayacak bir durum olursa diye yaptırdım. Allahıma binlerce kez şükürler olsun herşeyi gayet iyi çıktı. Etkilemek istemem tabiki ama detaylı en önemlisi onu yaptırmak daha mühim. Görümcem hiçbirini yaptırmadı bile yeni doğum yaptı gayet sağlıklı çook şükür 🤗