sima1414 20+3 haftalık hamileyim bebeğim hareket ediyordum 18 den beri 3 gündür hissetmiyorum normal mş
nursemaa_1 sima1414 normal canım yeni yeni hissetmeye baslamissinizdir zaten 24. Haftaya kadar normal diye biliyorum hatta bı doktorum 30 dan sonra hareket etmemesi bizi endiselendirir demişti
clementine16 sima1414 21+6yım her gün 10-15 defa hissederdim 2 gündür hissedemiyorum ben de çok garip insan endişeleniyor burda yazanları deneyeceğim
tugbato Bende aynı siz gibiyim çok değildi ama bugun hiç harelet olmadı bir kez bile çok korkuyorum yarın kontrolum var ağlamaktan haşat oldum sarar verdim bir şey yaptım çocuga bir şey oldu diye sabah yıl gibi geliyor şuan Banada 😔😔
tugbato sulnat gerçekten mi hiç duymadim inş dedğiniz gibidir. Annelik gerçekten zormuş oma bir şey olursa diye mahvoldum
tugbato sima1414 çok ağlayınca eşim gidelim dedi ama gitmedim belkı hareket hissederim yarına kadar diye 😔tabii ki rabbim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin bir zarar geldi mi düşüncesi çok zor gerçekten 😔
sineminkooo Geçici bi süreç arkadaşlarım 🥹 bende aynı hislerdeydim ama dediğim gibi hareketleri bazen aşırı çok bazen de dupdurgun oluyor 🌝 soğuk bi içecek için tatlı yiyin ve uzanın hareketi tetikleyici oluyor bu tür şeyler 🫠 sağlıkla kavuşun ❤️
tugbato sineminkooo ilk hamıleleğim çok zor yüzüm gözüm şiş ağlamaktan suan size yazarken….gitsem yarın doktora yıkılırsam kötü bir şey derse diye kafamda yedi beni hamılelık değilde benı bu durum bitirdi bir şey yaptım zarar verdim ona diye😔😔
sineminkooo tugbato böyle düşünmeee şu an bi şeyi yoksa bile boş boşuna stres yüklüyorsun ama 🫠🫠 çiçeğim sakin ol tatlı şeyler ye iç bakalım bi uzan tekrar benimde ilk gebeliğim ama bu kadar kendini harap etme lütfen 🥺 her çocuğun durumu çok farklıdır 🫣
sima1414 Ben hissettim biraz çok şükür soğuk soda içtim uzandım bayağı bekledim ve haraket etti çok şükür
sineminkooo sima1414 yaaa bak dedim sana sakin ol diye 🥰 gözün aydın bak o kadar da korkulacak bi şey yokmuş işte 😌😌 sakinlik iyidir endişeni anlayabiliyorum ama dediğim gibi her bebek çok farklı 🙈
sineminkooo clementine16 haber et çiçeğim ✨ tatlı şeyler ve soğuk şeyler yamayi ihmal etme soluna uzan 1 saat kadar mutlaka hissedeceksindir inşallah 😍😍
fatmaa51 clementine16 bende öyleydim şuan 24 haftaya girecegin 2 gündür hareketlendi normal hic canini sıkma 3 gün kıpırdama hissedemediğim oldu
clementine16 sineminkooo şimdi yemek yiyip yanına sade soda içeyim soğuk soğuk inşallah hareketlenir kızım ne kadar erken bağ kuruyormuşuz haberimiz yokmuş🥺
clementine16 fatmaa51 ama ben haftalardır her gün hissediyordum ilk defa oldu. Şimdi yemek yiyip çikolata yiyip yarım saat 1 saat onu gözlemlicem akşam üstüne kadar hiç yapmazsa gidicem doktora :(