Merhaba arkadaşlar 21 haftalık gebeyim, bir kaç gündür kahverengi çamur gibi lekenmem oluyor bugün doktora gittim alttan muayene etti . Enfeksiyon var fakat bebek gayet sağlıklı dedi şükür . Hala gelmeye devam ediyor ama beni korkutuyor. Daha önce yaşayan var mı?