ozay_kas Hayırlı olsun şimdiden ilk gebeliğimi bende böyle öğrenmiştim belirtiler bir kaç hafta sonra çıkıyor … Bulantılar filan
EceBayram Ftmn123- benimde hiç belirtim olmamıştı hamilesin gibi duruyor canım rabbim sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 💗