Ne mühendisi olmanıza bağlı bende mühendisim gıda ama mesela analiz falan yapamıyordum bazılarını yapabiliyordum o zaman İntörndüm ilk hamileliğimde çalışma alanı koşul ve branşınıza göre değişir ama açıkçası hevesinizi kırmak istemem de pek zannetmiyorum hamileyken kabul edileceğini oğlum 8 aylıkken başka bir firmada ile başlamıştım ilk başladığımda ilk gün öğle arası görüntülü konuşunca biraz kötü olmuştum annelik iç güdüsüyle hatta yanımda çalışan bu kadar üzüleceksen çalışma falan demişti hakkım helal değil asla ona çalışmak istersende bu tarz söylemlere alışman gerekebilir 2 ay zor dayandım çıktım