15+3 üz. Benim hamileliğim kolay geçiyor. Mide bulantısı çok az ama kusmuyorum hiç. Koku hassasiyeti çok fazla. Bebeği bu hafta hissettim. 1 defa. Sonra bi daha hissetmedim. 1 oğlum var 7 yaşında. Bütün hurafeler teoriler hepsi kız. Yumurtlama öncesi yaptık kız olsun diye. Doktor kız dedi 2 hafta öncesine kadar. 😂 cinsiyetimiz net erkek. Pipi her açıdan göründü. Teoriler yalan oldu. Kız annesi olmak nasip olmadı 🙏🏻