dilarabasciftci ! https://share.icloud.com/photos/015dk_Tg-5zj0ityIfAdp0jOw ilk küçük testi adet gecikmesinde 3. Gün yaptım 7. Gün ise pembeli testi yaptım yani ince çizgi çıksa bile gebelik var yani sizin için örnek olarak attım şuanda 5+3 üzzzz 💎✨😂 2. Gebelik Allah biliyor ya kız çok istiyorum sağlıklı olsunda en önemlisi 🙏🏼🪴 isteyen dileyen herkese nasip olsun -