İlk doğumlar birz zor oluyor canım hem tecrübesizliğimiz de bunun cabası yanında bilen seni iyi yönlendiren olmadımı olmuyor gerçkten ben bile 3.yü doğurdm diğer ikisi zordu bu kolaydı bunda artk tecrübelerim devreye girdi be şunuda söyleyim kızlar kesinlkle doğum öncesi okullar flan oluyor ya onlara gitme şansı olanlar gitsin bende yaa ne öğreticekler boşuna diodum ama giden herkzin doğumuna bakıyorm nefes alışları bile aşırı doğru oldğu için bi avazda doğuruyo dedkleri olayı yaşıyolar 🤷🏻♀️ çok şükür kurtulmşsun ilk doğm olduğu için birz fazla yorulmuşsndur doğal bunlr bi hafta yat dinlen bebeğnle vakit geçir bol bol geçip gdio ağrısı unutuyo insan 🌸