mahperiii2 bende şuan öyleyim ve buna diğer aylardan farklydı sürekli sağ tarafta batma ve ağrı oldu bat 26 ydı 27 de kan verdim negatif çıktı 28 de kahverengi lekelenme oldu dedim bunun arkasına kanama olur çünkü genelde öyle oluyor hala bugün de aynı kahverengi leke sağ tarafta hala batma bıçak saplanıyor gibi ara ara ağrı ve gecikme olmaz bende tsh baya yüksek çıktı ona rağmen gecikmem olmazdı