meriyy12 riskli gebelere bakılıyor diyorlar dimi ama yinede alabilirsiniz cam sakura da bende orda yaptım herhangi bir riskim yoktu yinede aldım ben 182 yi aradım talep oluşturdum bir kaç gün sonra mesaj atılar yer açılmış diye bende hemen mesajı tıklayıp kabul etim iki kez gitim hata 19 haftalıkken gitmiştim çok küçükmüş dedi 24 haftalıkkken tekrar gel dedi doktorum o zaman da tekrar alan açtı gitim