Spinal olup da ilkin de ne olduğunu ne hissedeceğini bildiği için ikinci olduğu zaman acı ağrı hissediyormus uyuşmadığını anlıyormuş şimdi ben ilkinde sadece çekiştirmeleri hissetmiştim şimdi korkuyorum ilkinde ne yaşadığımı bildiğim için ikincisinde farklı bir şey hissedersem korkarım diye düşünüyorum sizin tecrübeleriniz nasıldı