YaseminBatrk 36-37 haftalık anneler nasılsınız bakalım . Nst de sancınız çıkıyor mu çıkıyorsa kaç çıkıyor ? Bebeğinizin kg boy ne kadar acaba ? Bir de çocuğunuz döndüyse nasıl hissediyorsunuz ağrı sızılarınız nasıl 🤦🏻♀️💖
Elfibrhm2609 YaseminBatrk 35.hafta da nst de sancılarım çıkıyordu hala sancılarım ağrılarım var 1 cm de açıklığım var doktorum cati muayenesi yapti sabit duruyor açıklık şuanda ilerleme var mı bilmiyorum pazartesi kontrol var 36+3 deyiz hala sancılar ağrılar var beklemedeyim vallahi bugunlu yarınlı 🤷♀️🕊kizimin da boyu kilosu 47 cm 2.657 grmdi 35+5 de❤
KbraBal YaseminBatrk 39+1 haftalık hamileyim hiç sancım çıkmadı salı gününe kadar gelmezse eğer suni sancı ile Doğuma alınıcam 🙈
Gozdekaraoglu YaseminBatrk bizimde dün kontrolümüz vardı 2926 gr olduk nstde sancımız çıkmadı 36+3 haftadayız benim kızım Doğum kanalıma girmeye çalışıyor pelvis ağrım çoğaldı ve bel agrıları çekiyorum kanalda ilerledikçe alt tarafa çok baskı yapıyor . Bizde durum bu 😊🤰👨👩👧
yokolmuyor YaseminBatrk ağrım çıkmıyor valla.. kıdım 29 dan beri doğum pozisyonundaydı fakat.. 36 haftada yan döndü😩😩😶😶 salı kontrolüm var bakalıö doktorum ne diyecek...boyu kilosu normal demişti... sixin var mı ağrı falan acaba tekrar döner mi ? Bu arada aşırı çatı ağrıdı var bende.
YaseminBatrk Elfibrhm2609 MaşaAllah allah bağışlasın . Nst de sancı değeriniz kaç çıkıyordu Acaba . Sancı kaç çıkınca alttab muane etti doktorunuz
YaseminBatrk Gozdekaraoglu oh MaşaAllah allah bağışlasın inşallah. Nst girdiniz mi hiç sancı değeri kaç çıkıyor . Ya birde alttan muane etti mi doktor açıklığınız var mı
Elfibrhm2609 YaseminBatrk galiba bir kere gördüm dikkat ettim 60 larda idi fazla dikkat etmesin 🙈nstde de kasiliyordu karnım hissediyordum yani bir ara yükseliyor bir ara düşüyor 🤷♀️
Elfibrhm2609 YaseminBatrk benim nisanım geldi kahverengi akinti idi yani afedersiniz sümüksü gibi böyle doktorumu arayınca gel nisanin gelmiş dedi nisanım geldiği için alttan muayene yaptı galiba bakınca da rahim ağzın açılmış 1 cm açıklığım başlamış ilerleme yoktu en son kontrolde de
YaseminBatrk yokolmuyor Benim 31 de Doğum pozisyonuna alıp aşağıya dönmüştü daha sonra 35 de gittim kontrole yukarı çıkmıştı aşağıda değildi 36 da gittim tekrar kontrole tekrar çok şükür aşağıya dönmüş . Merak etmeyin döner Allah’ın izni ile inşallah
YaseminBatrk YamacDemirinAnnesi ah uyuyunca uyanmak istemiyorum uyuyamayınca uyuyamıyorum 🤧 dönerken çok zorlanıyorum ben sanki bebeğimi eziyor gibiyim . O yüzden korkuyorum
Elfibrhm2609 Gozdekaraoglu canım benim vallahi bizde bekliyoruz hazirda ne zaman gelecek çok merak ediyoruz 🤷♀️ağrılar sancılar hala var kendimi yormamaya çalışıyorum dinleniyorum
Gozdekaraoglu YaseminBatrk nstde hiç sancım çıkmıyor ama ağrılarım var daha çatı muayenesi olmadım 38 de yapacak galiba doktorum . Sizde durum nedir 😊
yokolmuyor YaseminBatrk inşallah ya normal doğum yapmak istiyorum bir aksilik olmazsa inşallah kızım duyup beni tekrar döner 😊☺
YaseminBatrk yokolmuyor hayırlı doğumlarınız olsun inşallah . Döner merak etmeyin . Şimdi kaç haftalıksınız gelişimi nasıldı minik bebişin
yokolmuyor YaseminBatrk şuan 36+3 deyim 35+3 de gittiğimde 48 cm boyu 2800 kilosu vardı. Güzel dedi gelişimi...
Semanurmurat YaseminBatrk 36+2 de gittim 3 kilo 52 cm dedi doktor baş aşağı pozisyonda bebeğim fakat kanala girmedi nstde de sancim çıkmadı hic bi şekilde sancim felan da yok endiseleniyorum böyle giderse diye hic bi belirttim yok 24 gün kaldı
Gozdekaraoglu Elfibrhm2609 allahım kurtarsın bir an önce içerde ne kadar kalırsa o kadar iyi olur dayan dayanabildiği kadar 😊
aasenamerve YaseminBatrk biz 36+6 dayız 36+2 de 49 cm 2998 gr dı. O gün girdiğim nst de bir kere sancı 80-90 ları vurdu ama doktor sadece 1 kere olduğundan çok önemsemedi. Ağrılara gelince hat safhada. Doğum korkumu yendirdi ağrılar resmen artık biran önce olsun bitsin isyorum 😊