bbaskal Gizliyim Ben ilk hamileliğimde almadım doğumdan sonra ihtiyacım oldu hastane tipi büyük makinelerden kiralamıştım
Cokistersengelerbence Gizliyim canım ben ilk doğumda manuel almıştım belki lazım olur diye o kadar işime yaradı kiiii. Şimdi de mochi eller serbest olanı aldım. Henüz denemedim ama yorumları iyiydi.
Gizliyim begumergunn aslında bende öyle düşündüm ama cevredekiler yararlı sütun gelmesini sağlıyor. Mastit olmazsın diyo
begumergunn Gizliyim yani çok zor bişey değil ki lazım olsa hemen mağazadan alabileceğin bişey diye düşünüyorum