Kızlar 2 aylık bi bebeğim var emziriyorum ama göğüs ucuyla emiyor göğüs ucum olmadığı için ama göğüsüm çok acıyor dayanamıyorum artık başta sütümü kesmeyi düşündüm ama vicdan olarak içim rahat etmedi normalde yarım saat emziriyorum şimdi 15 20 dk emzirip sonra da 40 cc mama mı versem diye düşündüm tamamen kesmek istemiyorum bana bi akıl verin napıcam kızlar göğüsüm de çok acıyor dayanılmaz bi hal almaya başladı