adaluna12 Sezaryen olalı 6 gün oldu. Küçük tuvaletimi yaparken canım yanıyor, kıvranıyorum. Bazen hemen yapmaya başlayamıyorum. Bazen bitmesi uzun sürüyor. Normal mi? Yoksa değil mi
42havvanur adaluna12 normal canim. Bende sezaryen oldum 1 hafta kadar cektim acisini sanirim sondadan sonra oyle oluyor. Bazen cisini yaparken hissetmiyordum degisik bi his😀
adinsmom2 adaluna12 benim sonda çıktıktan sonraki ilk çiş bi öyle oldu yandı ama saniyelikti sonra hiç acımadı brnim
Srp53 adaluna12 benim de öyleydi bi süre devam etti bu durum kokuluydu af edersiniz bir de benimki. Sonra geçti kendiliğinden.